Brand USA Paviljoen tijdens Vakantiebeurs 2016

Target Travel Marketing (TTM) heeft ook afgelopen editie de logistieke organisatie van het Brand USA paviljoen voor haar rekening genomen. Met veel enthousiasme en inspiratie hebben we ons voor Vakantiebeurs 2016 ingespannen om de Verenigde Staten te promoten. Daarnaast was Target Travel Marketing samen met GoAmerika/GoMotorbiking weer verantwoordelijk voor de invulling van het entertainment. Het GoAmerika/GoMotorbiking café was tijdens de Vakantiebeurs van 12 t/m 17 januari het bruisende middelpunt van het Brand USA paviljoen. Consumenten, collega’s uit de reisbranche en exposanten hebben genoten van traditionele Amerikaanse lekkernijen en drankjes. Er was live muziek in een gezellige ambiance met Harleys en een terras. De Vakantiebeurs trok in 2016 121.593 bezoekers. Wederom een stijging ten opzichte van vorig jaar. Mooi nieuws is ook dat de Verenigde Staten op de ‘bucketlist’ van de bezoekers qua verre bestemming op 1 staat!

Succesvolle edities 2014 en 2015

De voorgaande jaren waren tevens zeer succesvol te noemen. Ruim 117.000 vakantiegangers bezochten de beurs, een stijging van 13% ten opzichte van 2013. Uit onderzoek van de Vakantiebeurs blijkt dat de bezoekers per persoon per jaar gemiddeld bijna 3300 euro aan vakanties willen besteden. Dit is drie keer zo veel als de ruim 1100 euro die de gemiddelde Nederlander afgelopen jaar aan vakanties heeft uitgegeven. Verder blijkt dat de Verenigde Staten op nummer 2 staat van geliefde verre bestemmingen. Goed nieuws voor het Brand USA Paviljoen! Het Brand USA Paviljoen is ook komend jaar te vinden in Hal 3.
Download inschrijfformulier

Bekijk meer informatie over het Brand USA Paviljoen op de Vakantiebeurs.

Download inschrijfformulier

Bekijk de video

Terugblik Brand USA Paviljoen 2016