Brand USA Paviljoen op de Vakantiebeurs

Target Travel Marketing (TTM) neemt ook voor de aankomende editie van de Vakantiebeurs weer de logistieke organisatie voor haar rekening van het Brand USA Paviljoen. Met veel enthousiasme en inspiratie maakt het team van TTM zich weer op om de Verenigde Staten te promoten op de Vakantiebeurs 2018. Met bijna 1000 vierkante meter is het Brand USA Paviljoen een vaste pijler op de beurs. Een flink aantal gespecialiseerde touroperators, airlines, auto- en camperverhuurders, Amerikaanse staten en Visit USA bundelen hun krachten door samen alle bezoekers van vakantie inspiratie, handige tips en reisadviezen te voorzien. Als vanouds zijn er diverse heerlijke, Amerikaanse lekkernijen en is er een sfeervol café met live muziek, waarbij men letterlijk voorproefje krijgt van de meest tot de verbeelding sprekende reisbestemming: Amerika!

Uit onderzoek van de Vakantiebeurs komt naar voren dat de bezoekers per persoon per jaar gemiddeld bijna 3300 euro aan vakanties willen besteden. Dit is drie keer zo veel als de ruim 1100 euro, die de gemiddelde Nederlander het afgelopen jaar aan vakanties heeft uitgegeven. Verder blijkt dat de Verenigde Staten als nummer 1 verre bestemming op de bucketlist van bezoekers pronkt!

Deelnemen aan Vakantiebeurs 2018?

Vanaf 9 januari 2018 is het Brand USA paviljoen in Hal 3 dé ontmoetingsplek voor Amerika-liefhebbers. Bekijk meer informatie over het Brand USA Paviljoen op de Vakantiebeurs.

Download het inschrijfformulier

Succesvolle edities 2014 t/m 2017

Ook de voorgaande jaren, met TTM als verantwoordelijke voor de logistieke organisatie van het Brand USA Paviljoen, was de Vakantiebeurs zeer succesvol te noemen. In 2016 trok de Vakantiebeurs 121.593 bezoekers, wat wederom een stijging was ten opzichte van het vorige jaar. In 2017 passeerden 108.779 bezoekers de kassa. Dit werd mede veroorzaakt door het winterse weer en het feit dat de beurs iedere dag een uur eerder dicht ging ten opzichte van voorgaande jaren.

Daarnaast was Target Travel Marketing samen met GoAmerika/GoMotorbiking verantwoordelijk voor de invulling van het entertainment. Zo was het GoAmerika/GoMotorbiking café het bruisende middelpunt van het Brand USA paviljoen. Consumenten, collega’s uit de reisbranche en exposanten hebben genoten van traditionele Amerikaanse lekkernijen, drankjes, live muziek en een gezellige ambiance met een paar echte Harley Davidsons.

Neem contact met ons op!

Bent u benieuwd geworden naar Target Travel Marketing en wat wij voor u kunnen betekenen op gebied van Events? Neem contact met ons op voor een kennismakingsgesprek of vrijblijvende offerte.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.