Brand USA Paviljoen op de Vakantiebeurs 2018

Target Travel Marketing (TTM) neemt voor aankomende editie van de Vakantiebeurs weer de logistieke organisatie van het Brand USA paviljoen voor haar rekening. Met veel enthousiasme en inspiratie maakt het team van TTM zich weer op om de Verenigde Staten te promoten op de Vakantiebeurs 2018. Met bijna 1000 vierkante meter is het Brand USA paviljoen een vaste pijler op de beurs. Een flink aantal gespecialiseerde touroperators, airlines, autoverhuurders, Amerikaanse staten en Visit USA bundelt hun krachten door same in het Brand USA Paviljoen reizigers te adviseren. Als vanouds zijn er diverse smaakvolle hapjes, drankjes en is er een sfeervol café aanwezig met live muziek, samen geeft dit u alvast een letterlijk voorproefje van de meest tot de verbeelding sprekende reisbestemming: Amerika! Uit onderzoek van de Vakantiebeurs blijkt dat de bezoekers per persoon per jaar gemiddeld bijna 3300 euro aan vakanties willen besteden. Dit is drie keer zo veel als de ruim 1100 euro die de gemiddelde Nederlander afgelopen jaar aan vakanties heeft uitgegeven. Verder blijkt dat de Verenigde Staten op de ‘bucketlist’ van de bezoekers qua verre bestemming op nummer 1 staat! Vanaf 9 januari 2018 is het Brand USA paviljoen in Hal 3 dé ontmoetingsplek voor Amerika-liefhebbers.

Succesvolle edities 2014 t/m 2017

Ook de voorgaande jaren was de Vakantiebeurs zeer succesvol te noemen. Tijdens deze edities was TTM ook verantwoordelijk voor de logistieke organisatie van het Brand USA Paviljoen. In 2016 trok de Vakantiebeurs 121.593 bezoekers, dit was wederom een stijging ten opzichte van het vorige jaar. In 2017 passeerden 108.779 bezoekers de kassa, dit lagere bezoekersaantal is mede veroorzaakt door het winterse weer en het feit dat de beurs iedere dag een uur eerder dicht ging ten opzichte van vorige jaren. Daarnaast was Target Travel Marketing samen met GoAmerika/GoMotorbiking verantwoordelijk voor de invulling van het entertainment. Het GoAmerika/GoMotorbiking café was tijdens voorgaande edities van de Vakantiebeurs het bruisende middelpunt van het Brand USA paviljoen. Consumenten, collega’s uit de reisbranche en exposanten hebben genoten van traditionele Amerikaanse lekkernijen en drankjes. Er was live muziek in een gezellige ambiance met Harleys en een terras.

Download inschrijfformulier

Bekijk meer informatie over het Brand USA Paviljoen op de Vakantiebeurs.

Download inschrijfformulier

Bekijk de video

Terugblik Brand USA Paviljoen