Case: Marketing Reports

Categorie: Destination Marketing
Periode: regelmatige updates
Account: USA

Door middel van regelmatige updates verstuurt TTM rapporten en infographics naar de reisbranche. Hiermee wordt op overzichtelijke manier de belangrijkste travel indicators gepresenteerd en laat zien hoe belangrijk de USA is als toeristische bestemming. We geven veel feiten en cijfers over de Nederlandse en Belgische reiziger en laten zien hoe belangrijk deze markt is voor de USA. In 2013 reisden 873,597 mensen uit de Benelux naar de USA, goed voor een plaats in de top 5.


Case: DNE Summit

Categorie: Destination Marketing
Periode: mei 2014
Account: Discover New England

Discover New England, een samenwerkingsverband van de staten Maine, New Hampshire, Vermont, Connecticut, Rhode Island en Massachusetts organiseert jaarlijks een DNE Marketplace, de "place to be" als je reizen op New England wilt ontwikkelen of verder uitbreiden. DNE heeft er voor gekozen om de selectie voor deelname van touroperators door TTM te laten doen. Voorafgaand aan de summit heeft TTM de deelname aan een studiereis gecoördineerd en begeleid. De reis deed onder andere Boston, New Haven en Cape Cod aan.