Cases Destination Marketing

Case: DNE Summit 2019

Categorie: Destination Marketing
Periode: 10 – 17 november 2019
Account: Travel South USA

Afgelopen november vond de Alabama Motorcycle FAM trip plaats, waarin Target Travel de Nederlandse delegatie begeleide. Tijdens deze prachtige motortour over de backroads van Alabama maakte de deelnemers uitgebreid kennis met de schitterende natuur en alle highlights die de staat te bieden heeft.

Case: DNE Summit 2019

Categorie: Destination Marketing
Periode: 10 – 18 mei 2019
Account: Discover New England

De Discover New England Summit vond plaats in het schitterende Foxwoods Resort Casino in Mashantucket, Connecticut. De DNE Summit is de ‘place to be’ als je reizen naar New England wilt ontwikkelen of verder wilt uitbreiden. Target Travel Marketing begeleide de delegatie uit de Benelux. Tijdens de International Marketplace kregen de deelnemers de gelegenheid om met legio lokale aanbieders te spreken uit de staten: Maine, New Hampshire, Massachusetts, Connecticut en Rhode Island.

Case: Travel South International Showcase

Categorie: Destination Marketing
Periode: 25 november – 3 december 2017
AccountTravel South USA

Voor het zesde achtereenvolgende jaar heeft Travel South USA de International Showcase georganiseerd. Een delegatie van 7 personen uit de Benelux nam hieraan deel. Ieder jaar is deze in een andere stad in een van de 12 staten die zich hebben verenigd in Travel South. Dit jaar werd de showcase gehouden in een van de oudste steden van Amerika, het karakteristieke Charleston

Case: Round up

Categorie: Destination Marketing
Periode: 29 april – 6 mei 2017
AccountRocky Mountain International

Voor het eerst in het 23-jarig bestaan werd de jaarlijkse International Round Up gehouden in North Dakota en wel in de hoofdstad Bismarck. Touroperators uit 7 landen werden op de eerste dag meegenomen op een tour door de omgeving. Het leven op een echte ranch, de ontdekkings reizen van Lewis and Clarck, kennis making met de eerste bewoners van de omgeving, de Mandan en de voetsporen van General Custer, een rijke geschiedenis op nog geen dag rijden van Bismarck. In Bismarck zelf was er tijd om een hapje te eten in 1 van de prima lokale restaurants of een drankje te doen in een van de gezellige barretjes. Het Hertiagr Center, dat vrij toegankelijk is , was ook echt een bezoek waard.

Case: DNE Summit

Categorie: Destination Marketing
Periode: april 2017
Account: Discover New England

De jaarlijkse DNE Summit meeting werd in 2017 voor de 22e keer gehouden. Dit keer in het prachtige en statige Omni Mount Washington Resort in Bretton Woods. Target Travel Marketing begeleidde de Nederlands/Belgische delegatie naar deze intensieve en zeer effectieve beurs. In 3 dagen spreken meer dan 80 “buyers”, tour operators en ZRA’s uit de hele wereld met meer dan 160 “suppliers”, iedereen die toeristisch product biedt in een van de New England staten. Op die manier vinden meer dan 5,000 meetings plaats die inspireren en informeren over reizen naar en in deze regio. Maar er is ook tijd voor ontspanning! Zoals een rit met de Cog Railway, een treintje dat de hoogste piek van New England, bovenop Mount Washington, bereikt. En ook aan de inwendige mens wordt goed gedacht. New England staat bekend om haar goede en gevarieerde keuken met pancakes met Maple Sirup, sappige steak en de vele drankjes die in deze regio worden gebrouwen.

Case: Travel South International Showcase

Categorie: Destination Marketing
Periode: 28 november – 1 december 2016
AccountTravel South USA

Voor het vijfde achtereenvolgende jaar heeft Travel South USA de International Showcase georganiseerd. Een delegatie van 7 personen uit de Benelux nam hieraan deel. Ieder jaar is deze in een andere stad in een van de 12 staten die zich hebben verenigd in Travel South. In 2016 was het de beurt aan het levendige Atlanta in de staat Georgia. De stad van coca cola, CNN, Ponce Market en nog vele andere bezienswaardigheden. Dit jaarlijkse evenement geeft 150 internationale touroperators de gelegenheid kennis te maken met 12 zuidelijke staten en meer dan 150 aanbieders uit het diepe zuiden van de VS.