Case: Brand USA Paviljoen op Vakantiebeurs

Categorie: Events
Periode: Januari van elk jaar
Account: Brand USA

Al 10 jaar organiseert Target Travel Marketing het Amerika Paviljoen op de belangrijkste consumentenbeurzen in de Benelux, zoals de Vakantiebeurs in Utrecht en de Salon des Vacances in Brussel. In nauwe samenwerking met Brand USA worden op een overzichtelijke manier de reismogelijkheden naar en in de USA getoond. Touroperators, airlines, auto- en camperverhuurders en bestemmingen presenteren hun aanbod in Amerikaanse sfeer. Het geheel wordt versterkt door een echt Amerikaans café. TTM coördineert het totale traject rondom deze paviljoens. Het uitnodigen van potentiële deelnemers, de standbouw, de promotie en de logistieke uitvoering.


Case: Salesmissie Taste of Texas

Categorie: Events/Destination Marketing
Periode: Oktober/November
Account: Texas Tourism

Target Travel Marketing heeft twee jaar op rij het totale traject rondom deze Sales missie verzorgd. Een delegatie van diverse regio’s en steden uit Texas is naar Nederland gehaald om de reisbranche en de pers te informeren over Texas door middel van workshops. Vanaf het maken en versturen van de uitnodiging, de invulling van het programma, de workshops en de follow up. Door deze kennismaking van de Nederlandse markt met de vertegenwoordigers uit Texas zijn de reismogelijkheden naar en in Texas verduidelijkt en is het aantal reizen dat wordt aangeboden verder gegroeid.