25 jaar Target Travel Marketing

Target Travel Marketing bestaat 25 jaar en dat mogen we niet zomaar voorbij laten gaan. Arjan Helle startte op 12 november 1990 zijn marketing bedrijf. 25 jaar later is Target Travel Marketing van klein fulfilment bureau uitgeroeid tot een full service destination marketing & PR-bureau. TTM is dankzij een team van 12 gedreven professionals door de jaren heen enorm ontwikkeld op het gebied van marketing, PR, communicatie, multimedia, online marketing, SEO en SEA. Omdat 25 jaar TTM niet mogelijk was geweest zonder dit toegewijde team willen we iedereen kennis laten maken met de mensen achter TTM. Wie zijn die 12 experts die dagelijks vol enthousiasme en energie het kantoor binnenstappen? Wat zijn hun mooiste momenten bij TTM tot nu toe geweest en hoe zien zij de toekomst? Kortom, maak kennis met Team Target.

Meet Arjan Helle

Vijfentwintig jaar geleden begon ik met een bedrijf genaamd Asia Marketing & Travel Services en mijn eerste klant was de Tourism Authority of Thailand. Dat bedrijf is sindsdien uitgegroeid tot Target Travel Marketing, nu met klanten wereldwijd. Ik voel me bevoorrecht, omdat ik ben opgevoed door ouders die geloofden dat reizen leidt tot persoonlijke groei en zij hebben mij de liefde voor reizen meegegeven vanaf een jonge leeftijd. Deze liefde heeft geleid tot een levenslange carrière in de hotellerie en reisbranche.

Lees meer over Arjan

Meet Marjolein Fraanje

Sinds 1993 werk ik bij Target en om eerlijk te zijn zou ik niet weten waar ik anders zou willen werken. Sowieso is werken in de reiswereld een voorrecht, want wat is er leuker dan de hele dag bezig zijn met reizen? Target is een bedrijf met veel verschillende producten en diensten, dat zich voortdurend aanpast aan de markt. Hierdoor is voor mij de uitdaging altijd gebleven. Doordat in het bedrijf naast de klanten ook de medewerkers en hun kwaliteiten voorop staan, krijg je voortdurend de kans om je te blijven ontwikkelen.

Lees meer over Marjolein

Meet Hanny Fluit

Na 14 jaar bij touroperators te hebben gewerkt, heb ik in 2004 de overstap gemaakt naar de Marketing & Communicatie branche. Best een spannende stap want het werken bij een touroperator (inkoop en marketing) ervoer ik altijd als veelzijdig, inspirerend en het werk gaf mij altijd veel voldoening. Maar ik heb er geen dag spijt van gehad. Deze termen zijn zeker ook van toepassing op mijn baan binnen TTM. Daarnaast past de bedrijfscultuur en het team heel goed bij mij als persoon. Ik voel mij als een vis in het water.

Lees meer over Hanny

Meet Danny van ’t Hul

Na mijn studie aan het MTRO ben ik werkzaam geweest in het buitenland. In 2006 ben ik begonnen als reserveringsmedewerker bij Target Benelux, maar al snel hadden zowel ik als Arjan door dat er meer in mij zat. Ik werd steeds meer betrokken bij de diverse websites van Target en groeide uit naar de functie van Online Marketing Manager. De relaxte en open werksfeer zorgen er voor dat Ik elke dag met veel plezier naar mijn werk kom en me volledig kan storten op de online marketing.

Lees meer over Danny

Meet Debbie Heydanus

Inmiddels ben ik alweer 5 jaar in dienst bij Target Travel Marketing en de zin: ‘Time flies when you are having fun’ is hier zeker van toepassing. De collega’s zijn mijn tweede ‘familie’ en naast het serieus werken wordt er zeker ook gelachen. Toen ik hier begon met werken mocht ik het camper product onder mijn hoede nemen en daar ben ik tot op de dag van vandaag erg blij mee. Laten we eerlijk zijn; wat is er leuker dan klanten de reis van hun leven bezorgen?

Lees meer over Debbie

Meet Ilona Norbart

Ik begon 1 december 2011 bij Target Travel Marketing en gelijk die avond zijn we uit eten gegaan bij de Rechtbank in Utrecht voor het 5-jarig jubileum van Danny. Die avond werd mij direct duidelijk wat een leuk bedrijf het is en hoe collegiaal iedereen is. Zo warm en vriendelijk. Nu, bijna 4 jaar later is dit gevoel alleen maar versterkt. Zowel privé als tijdens werk staat iedereen voor elkaar klaar.

Lees meer over Ilona

Meet Anne Borst

Toen ik ruim anderhalf jaar geleden kennismaakte met TTM voelde ik gelijk de oprechte, optimistische houding van iedereen die er werkt. TTM is no-nonsense en hardwerkend, flexibel en professioneel en vooral; veel humor! Ik zit hier heerlijk op m’n plek en kan me niet voorstellen dat ik hier niet zou werken. Ik hoop nog vele jaren deel uit te maken van dit geweldige team en bedrijf en ben er van overtuigd dat we de volgende 25 jaar succesvol tegemoet gaan!

Lees meer over Anne

Meet Hans Visser

Sinds 2005 mag ik een dag per week de financiën bij Target Travel Marketing beheren. Ik vind het bijzonder dat de organisatie ondanks de groei van klanten, activiteiten en medewerkers zijn identiteit heeft behouden. De collega’s staan altijd voor elkaar klaar om elkaar te helpen waar nodig en om de klant beter te bedienen. Target staat voor een organisatie waarbij passie, denken vanuit de klant en “net even verder gaan” centraal staan.

Lees meer over Hans

Neem contact met ons op!

Bent u benieuwd geworden naar Target Travel Marketing en wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact met ons op voor een kennismakingsgesprek of vrijblijvende offerte.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.