Vijfentwintig jaar geleden begon ik met een bedrijf genaamd Asia Marketing & Travel Services en mijn eerste klant was de Tourism Authority of Thailand. Dat bedrijf is sindsdien uitgegroeid tot Target Travel Marketing, nu met klanten wereldwijd. Ik voel me bevoorrecht, omdat ik ben opgevoed door ouders die geloofden dat reizen leidt tot persoonlijke groei en zij hebben mij de liefde voor reizen meegegeven vanaf een jonge leeftijd. Deze liefde heeft geleid tot een levenslange carrière in de hotellerie en reisbranche. Een carrière die een aantal uitdagingen gekend heeft maar vooral gekenmerkt wordt door de vele beloningen. Het is een mooie ‘reis’ geweest: om zoveel mooie reisbestemmingen te ontdekken, waardevolle relaties met travel trade en media te ontwikkelen zowel dichtbij als ver weg en daarnaast veel interessante en invloedrijke mensen te ontmoeten, die uiteindelijk de visie voor TTM mede hebben vormgegeven en ons nog steeds uitdagen om te blijven groeien als een relevant onderdeel van de reisindustrie.

  • Arjan in 5 woorden: dankbaar, loyaal, gedreven, slim, eerlijk
  • Target in 5+ woorden: enthousiast, progressief, gewetensvol, gericht op kwaliteit, optimistisch, plezier
  • Jaren in dienst: 25 jaar
  • Functie bij TTM: Eigenaar/directeur
  • Mooiste moment bij TTM: 1993, mijn eerste TIA International Pow Wow in New Orleans; letterlijk hands-on vee bijeen drijven in Bozeman, Montana
  • Favoriete reisbestemming: Pakistan, Thailand, The Real America
  • Passies: Familie, nieuwe bestemmingen ontdekken, skiën, wijn proeven
  • Toekomstvisie TTM: innovators in het representeren van bestemmingen, kennis en technologie samenbrengen met als einddoel ons groeiende portfolio perfect te bedienen