Toen ik drie jaar geleden het pad opreed bij Target Travel Marketing voelde ik mij vrijwel direct thuis en op mijn gemak. Of het de rustgevende landelijke setting van het kantoor of het bijzondere team is weet ik niet, maar ik heb dit gevoel nog steeds elke ochtend wanneer ik naar kantoor rijd. Target is een professioneel bedrijf waar hard gewerkt wordt maar waar humor net zo’n grote rol speelt. De enorme diversiteit aan werkzaamheden en ontwikkelingen op het gebied van toerisme, maar ook marketing, maken dat geen dag hetzelfde is. De combi van afwisselend werk en fijne collega’s maken Target een relaxed en prettig bedrijf om voor te werken.

  • Esther in 5 woorden: betrokken, collegiaal, kritisch, enthousiast, humoristisch
  • TTM in 10 woorden: sociaal, flexibel, professioneel, klantgericht, bescheiden, humor, collegiaal, open, perfectionistisch & hardwerkend.
  • Jaren in dienst: 3
  • Functie bij TTM: PR & Communications Manager
  • Mooiste moment bij TTM: De Megafam van afgelopen maand september naar North & South Dakota, Denver en Minneapolis. Het Lissabon teamuitje in 2014.
  • Favoriete reisbestemming: Peru & Spanje.
  • Passies: Reizen, borrelen en feestjes met vrienden, familie, sporten.
  • Toekomstvisie TTM: Een deel van het team werkt al jaren voor Target en dit zorgt voor de stabiliteit van het bedrijf. De laatste jaren is Target gegroeid met als gevolg nieuwe collega’s. Dit zorgt voor vernieuwing en andere inzichten. Deze mix van bestaand en nieuw maakt Target een stabiel en innovatief bedrijf en ik denk dat dit ook het recept voor de komende jaren is.