Meet Hans Visser

Sinds 2005 mag ik een dag per week de financiën bij Target Travel Marketing beheren. Ik vind het bijzonder dat de organisatie ondanks de groei van klanten, activiteiten en medewerkers zijn identiteit heeft behouden. De collega’s staan altijd voor elkaar klaar om elkaar te helpen waar nodig en om de klant beter te bedienen. Target staat voor een organisatie waarbij passie, denken vanuit de klant en “net even verder gaan” centraal staan. Het menselijke aspect, het saamhorigheidsgevoel maakt het werken bij Target een feest.

  • Hans in 5 woorden: plezier, eerlijk, behulpzaam, oprecht, gedreven
  • Omschrijf TTM in 10 woorden: Target denkt in oplossingen en stelt de klant altijd centraal
  • Jaren in dienst: 10 jaar
  • Functie bij TTM: Accountant

  • Mooiste moment(en) bij TTM: Te veel om op te noemen

  • Favoriete reisbestemming: Spanje, Portugal
  • Passies: gezin, tennis, werk

  • Toekomstvisie TTM: doorgaan op dezelfde weg