Sinds 1993 werk ik bij Target en om eerlijk te zijn zou ik niet weten waar ik anders zou willen werken. Sowieso is werken in de reiswereld een voorrecht, want wat is er leuker dan de hele dag bezig zijn met reizen? Target is een bedrijf met veel verschillende producten en diensten, dat zich voortdurend aanpast aan de markt. Hierdoor is voor mij de uitdaging altijd gebleven. Doordat in het bedrijf naast de klanten ook de medewerkers en hun kwaliteiten voorop staan, krijg je voortdurend de kans om je te blijven ontwikkelen. In de open, informele sfeer waarin wij ons werk doen, voel ik me op mijn gemak. Ik ben positief ingesteld en de manier waarop wij vooral naar mogelijkheden kijken past daar goed bij.

Een van de mooiste momenten in mijn loopbaan bij Target was, toen ik na het afscheid van het kantoor in Zeist, het pad naar ons kantoor op kwam rijden; het schemerde op een druilerige dag, maar in ons nieuwe pand, brandde het licht en er stonden bloemen op tafel. Het voelde als thuiskomen en ik denk dat dit illustratief is voor de sfeer binnen ons bedrijf.

Voor mijn functie binnen Target, mag ik regelmatig op reis, vooral naar de VS. Ondanks het feit dat het soms echt hard werken is tijdens zo’n reis, geniet ik er altijd volop van. Je leert je contacten beter kennen en natuurlijk is het altijd leuk om nieuwe plekken te zien.

In de bijna 25 jaar dat ik bij Target werk is er veel veranderd. Niet alleen de manier waarop gewerkt wordt is anders. Ook de markt lijkt zich steeds sneller te ontwikkelen. Onze “open mind” en snelle reactievermogen hebben geresulteerd in het bedrijf wat er vandaag de dag staat. Deze eigenschappen, samen met de loyaliteit en inzet van ons hele team zijn wat mij betreft een stabiele basis voor de volgende 25 jaar.

  • Marjolein in 5 woorden: positief, optimistisch, loyaal, rustig, werkpaard
  • Omschrijf TTM in 10 woorden: veelzijdig, volgt de markt, innovatief, klantgericht, service minded, flexibel
  • Jaren in dienst: 23
  • Functie bij TTM: General Manager
  • Mooiste moment bij TTM: zie hierboven en mijn 20 jarig jubileum
  • Favoriete reisbestemming: USA en Italië
  • Passies: familie en reizen
  • Toekomstvisie TTM: De kernwaarden van TTM worden steeds belangrijker. Door te luisteren naar de klant en vooral te doen wat we beloven onderscheiden we ons van collega’s.