Anne Borst

Anne is onze PR & Project Manager. Ze heeft MTRO en HBO Communicatiemanagement afgerond en vertegenwoordigt daarmee een perfecte mix tussen toerisme en communicatie. Anne begon haar carrière als lifestyle PR consultant en maakte na een aantal jaar de switch naar toeristische PR door als Senior PR Consultant te werken bij TMC. Ze organiseerde persreizen en schreef talloze persteksten voor uiteenlopende klanten. Anne bijt zich graag vast in een project of evenement en is een echt mensenmens met een sterk netwerk. Bij Target Travel Marketing is ze medeverantwoordelijk voor de organisatie van beurzen en evenementen, zoals het Brand USA paviljoen op de Vakantiebeurs. Daarnaast richt ze zich op de marketing en PR voor onder andere Colorado Tourism, Alamo.nl en WorldWide Campers. Anne is gek op borrelen, muziek en haar zoontje Dies en reist graag praktisch, doch in stijl de wereld rond.

Berichten van Anne Borst

Pret voor het hele gezin in Texas

Vier je volgende familievakantie in Texas. De ‘Big, Bigger, Biggest’ Amerikaanse staat is kindvriendelijker dan ooit. Overnacht op een vliegdekschip in de Golf van Mexico, ga lunchen met een astronaut in het Houston Space Center [...]

Camperreizigers kiezen massaal voor Canada

Na jaren van spectaculair toegenomen boekingen voor Amerika kiezen camperreizigers dit jaar plotseling volop voor Canada. De belangstelling is zo groot dat er vrijwel geen huurcamper meer beschikbaar is in het hoogseizoen. WorldWide Campers heeft [...]

Nieuw: glamping on wheels in Zuid-Europa

WorldWide Campers biedt nieuwe mogelijkheden voor wie luxueus wil kamperen in een huurcamper in Zuid-Europa: glamping on wheels. Met de nieuwe partners Hostel on Wheels in Portugal en OrsonRent in Spanje speelt de Nederlands-Belgische trendsetter [...]