Evenementen die Target Travel Marketing heeft uitgevoerd voor L’Auberge Cavaliere du Pont des Bannes

  • Lezersreizen in Libelle, Meridian, Hot Spots en Villa d’Arte
  • Deelname TravelPRessentation november 2013
  • MICE Famtrip september 2012
  • Groepspersreis juni 2012
  • Deelname BT Expo december 2012
  • Deelname MCE Fair & Business Travel November 2011

Introductie

Dit 4-sterren resort is gelegen op 4 hectare grond midden in het unieke natuurgebied van de Camargue. Het resort heeft 84 kamers, waarvan er zich 48 in authentieke Cabana’s bevinden. Op het resort en in de omgeving is enorm veel te beleven, zoals een eigen Centre Equestre, een tennisbaan, 2 zwembaden, een spa en een regionaal bekend restaurant. Het strand is dichtbij en je kunt er uitstekend paardrijden, zeilen, een jeepsafari ondernemen of een van de typisch Franse stadjes bezoeken.

Wat doet Target Travel Marketing voor L’Auberge Cavaliere du Pont des Bannes?

Sinds 2011 vertegenwoordigt Target Travel Marketing (TTM) L’Auberge Cavaliere du Pont des Bannes in de Benelux. TTM verzorgt de promotie van dit resort in de Benelux, zowel voor de vakantieganger als voor de incentivemarkt. Dit doen we onder andere door de publicatie in touroperator programma’s, persreizen, MICE famtrips, vertegenwoordiging op beurzen en optimalisatie van de website, www.aubergecavaliere.com.

Website

Gerelateerde projecten