Projecten uitgevoerd door Target Travel Marketing in samenwerking met Brand USA

Vakantiesalon 4 – 8 februari 2016
Net als voorgaande jaren neemt Target Travel Marketing de logistieke organisatie van het Brand USA Paviljoen op het Vakantiesalon voor haar rekening. Lees meer over het Brand USA Paviljoen op het Vakantiesalon 2016.
Vakantiebeurs: 12 – 17 januari 2016
Als vanouds neemt Target Travel Marketing de logistieke organisatie van het Brand USA Paviljoen voor haar rekening. Bigger and better than ever, zo zien we 2016 voor ons! Lees meer over het Brand USA Paviljoen op de Vakantiebeurs 2016.
Verre Reizen Event Den Haag: 24 en 25 oktober
Target Travel Marketing organiseert het officiële Brand USA Paviljoen op deze specialistische beurs die zich helemaal richt op verre vakanties.
Verre Reizen Event Antwerpen: 10 en 11 oktober
Target Travel Marketing organiseert het officiële Brand USA Paviljoen op deze specialistische beurs die zich helemaal richt op verre vakanties.
Brand USA Paviljoen - Vakantiebeurs 2015: 13 - 18 januari 2015
Target Travel Marketing (TTM) neemt komend jaar de logistieke organisatie van het Brand USA paviljoen weer voor haar rekening. Met veel enthousiasme en inspiratie spannen we ons voor Vakantiebeurs 2015 in om de Verenigde Staten te promoten. Bekijk alle informatie omtrent de Vakantiebeurs 2015!
Vakantiesalon 2014: 6 – 10 februari 2014
Vanaf 6 februari 2014 kunnen bezoekers in Paleis 7 terecht voor rondreizen in Amerika, camperreizen, kampeerreizen, stedentrips en nog veel meer! Lees meer over de Vakantiesalon 2014
Brand USA Paviljoen - Vakantiebeurs 2014: 14 - 19 januari 2014
Jarenlang heeft Target Travel Marketing de organisatie verzorgd van het BrandUSA paviljoen op de Vakantiebeurs in Utrecht. Door aanbieders in een paviljoen samen te brengen kunnen consumenten en vakbezoekers op een overzichtelijke manier alle informatie vinden over reizen in en naar de USA. Bekijk alle informatie omtrent de Vakantiebeurs!

Introductie

Target Travel Marketing werkt al jarenlang samen met Brand USA onder andere voor de organisatie van het Brand USA paviljoens op de Vakantiebeurs in Utrecht en de Salon des Vacances in Brussel. Brand USA is opgericht om zich te richten op de promotie van de USA als bestemming wereldwijd.

Gerelateerde projecten