Evenementen die Target Travel Marketing heeft uitgevoerd voor Travel South USA

Travel South USA International Showcase 2016
Atlanta, Georgia is in 2016 gastheer voor de jaarlijkse inkoopbeurs Travel South USA's International Showcase. Deze unieke inkoopbeurs geeft internationale touroperators de mogelijkheid om de belangrijkste aanbieders uit het Zuiden van Amerika te ontmoeten. Lees meer over Travel South USA International Showcase 2016
Travel South USA International Showcase: 30 november - 3 december 2015
Charlotte, North Carolina is in 2015 gastheer voor de jaarlijkse inkoopbeurs Travel South USA's International Showcase. Deze unieke inkoopbeurs geeft internationale touroperators de mogelijkheid om de belangrijkste aanbieders uit het Zuiden van Amerika te ontmoeten. Lees meer over Travel South USA International Showcase 2015
Salesmissie Travel South: 22 & 23 juni 2015
Travel South is op 22 juni in Nederland (Amsterdam) en 23 juni in België (Brussel) voor een salesmissie met vertegenwoordigers uit o.a. Georgia en Louisiana
Travel South USA International Showcase: 2 - 5 december 2014
New Orleans is in 2014 gastheer voor de jaarlijkse inkoopbeurs Travel South USA's International Showcase. Deze unieke inkoopbeurs geeft internationale touroperators de mogelijkheid om de belangrijkste aanbieders uit het Zuiden van de VS te ontmoeten. Lees meer over Travel South 2014
Travel South USA's International Showcase: 3-6 december 2013
In december wordt in Nashville Tennessee, muziekstad bij uitstek, de jaarlijkse inkoopbeurs Travel South USA's International Showcase georganiseerd. Lees meer over deze showcase.

Introductie

Travel South USA is de Amerikaanse organisatie waarin de 11 Amerikaanse staten Alabama, Arkansas, Georgia, Kentucky, Louisiana, Mississippi, North Carolina, South Carolina, Tennessee, Virginia en West Virginia zich hebben verenigd op het gebied van internationale toeristische promotie. Populairste activiteiten in deze regio zijn shoppen en sightseeing, gevolgd door het bezoeken van natuurparken als het Great Smokey Mountains National Park, Shenandoah National Park, de Natchez Trace en de Blue Ridge Parkway.

Wat doet Target Travel Marketing voor Travel South USA?

De Travel South International Showcase die jaarlijks in een van deze staten georganiseerd wordt, is een beurs waar de internationale tour operators kennis kunnen maken met de staten, steden, hotels en attracties uit deze regio. TTM verzorgt sinds 2013 de uitnodigingen en inschrijvingen van touroperators uit de Benelux voor deze beurs. Daarnaast doet TTM projecten zoals salesmissies voor Travel South.

Website

Gerelateerde projecten