Een van de vier pijlers van Target Travel Marketing is Destination Marketing. Het congres van Travel360° dat vrijdag 26 april in Antwerpen werd gehouden met het thema Destination ’13 was dan ook reden genoeg voor Marijke de Maa en Esther Rosenhart om naar België af te reizen.

Op het congres over Destination en City Marketing kwamen in totaal 7 sprekers aan het woord, waaronder trendwatcher Herman Konings, Gerben Baaij, directeur van Dordrecht Marketing, Social Media consultant Polle de Maagt en usability expert Karl Gilis. Enkele opvallende, interessante uitspraken van de sprekers:
- Belangrijke nieuwe trend is Social NOTworking, want wat schaars dreigt te worden krijgt waarde.
- Verwar online marketing niet met digitale informatie-ontsluiting.
- Belangrijke doelgroep is de SKI generatie (Spending the Kids Inheritance).
- Neem de consument als norm (en niet jezelf!), gebruik je gezonde verstand, toon lef en wees onderscheidend.
- Travel is per definitie mobiel en sociaal.
- Thematische Apps zijn de toekomst

Kijk op Slideshare voor de volledige presentaties van alle sprekers.

Over

Als Marketing & Communications Manager bij Target Travel Marketing ben ik verantwoordelijk voor de Marketing activiteiten van onze klanten. Bekijk mijn Google+ of LinkedIn profiel.