Target Travel Marketing (TTM) verwacht ook voor 2013 een verdere groei in het aantal accounts te realiseren. Om deze groei het hoofd te bieden en verder uit te kunnen breiden is Esther Rosenhart aangenomen in de functie van Account Executive. Met de komst van deze nieuwe collega haalt TTM een enthousiaste Marketing & PR professional in huis met kennis op het gebied van PR/marketing, consumenten marketing en project management. Samen met collega Marijke de Maa is Esther verantwoordelijk voor de PR/communicatie van het huidige portfolio van TTM. Dit portfolio is onlangs uitgebreid met Chicago en Texas en projecten voor Discover New England.

Wat heeft Esther Rosenhart nog meer gedaan?

Na haar studie toerisme en vrijetijdsmanagement aan de Haarlem Business school en Spaanse Taal en Letterkunde aan de UvA (Universiteit van Amsterdam) startte zij haar loopbaan als PR Consultant bij het PR kantoor TMC-Tourism Marketing Concepts. Tijdens haar periode bij ATP (Advanced Travel Partners) heeft Esther meegewerkt aan o.a. de Champions League Finale 2012 en de Olympische Spelen 2012.

Target Travel Marketing is klaar voor 2020!

“ Met dit enthousiaste team zijn wij klaar om de stap naar 2020 te zetten. Wij hebben een meerjarenplan klaar liggen waarin wij voldoen aan het Marketing & PR bureau van de toekomst. Wij zullen ons richten op de vier pijlers waar ons bedrijf op draait; Destination Marketing, Events & Projects, Media en PR en Online Markteting” aldus Hanny Fluit, die in de nieuwe structuur onlangs benoemd is tot General Manager Target Travel Marketing.