Target Travel Marketing (TTM) verwacht niet alleen een verdere groei van het aantal accounts en projecten. Onlangs is het takenpakket voor Choose Chicago toegenomen en lijken de inspanningen om ook klanten buiten Noord Amerika aan te trekken hun vruchten af te werpen. Niet alleen vertegenwoordigt TTM veruit de meeste van de Amerikaanse staten & steden die in de Benelux vertegenwoordigt zijn, ook een aantal aanbieders uit Europa heeft de weg naar het Marketing en Communicatie bureau gevonden. “De aanstelling van Anne Borst – van den Heuvel is daarom niet meer dan een logische stap om zodoende aan de ene kant de toenemende werkdruk op te kunnen vangen en tegelijkertijd de kwaliteit van de geboden service te waarborgen”, aldus Hanny Fluit, General Manager van Target Travel Marketing.

Uitbreiding takenpakket

TTM organiseert voor de komende editie van de Vakantiebeurs weer het Brand USA paviljoen. Choose Chicago zet na een zeer geslaagde IPW hun koers voort om het aantal Nederlanders en Belgen dat naar deze geweldige stad afreist te verhogen. Er wordt op dit moment gesproken met een aantal aanbieders binnen de branche voor het organiseren van PR projecten en marketing advies.

Toevoeging PR team

Om deze groei te faciliteren is Anne Borst – van den Heuvel per 1 mei aangesteld als PR & Project Manager. Samen met collega’s Marijke de Maa en Esther Rosenhart is Anne verantwoordelijk voor de PR en Communicatie activiteiten van het huidige portfolio van TTM. Tevens gaat zij zich richten op projectmanagement van evenementen en beurzen, zoals het Brand USA paviljoen. Met de komst van deze nieuwe collega haalt TTM een gedreven PR- en communicatie professional in huis.

Wat heeft Anne Borst – van den Heuvel nog meer gedaan?

Na haar studie Communicatiemanagement aan de Hogeschool Utrecht startte zij haar loopbaan als PR Consultant bij Aries Relation Marketing. Na bijna twee jaar gewerkt te hebben in de lifestyle PR maakte zij de switch naar toerisme. Een logische stap, gezien haar vooropleiding MTRO Reizen en haar jarenlange bijbaan bij online reisbureau Elmar Reizen. Anne werkte de afgelopen drie jaar als Senior PR Consultant bij TMC – Tourism Marketing Concepts. Hier was zij verantwoordelijk voor onder andere de persteksten, persreizen, evenementen en het relatiebeheer van verschillende accounts.

Target Travel Marketing maakt opmars naar 2020

Na vorige maand Management Assistant Lauren Schatz te hebben aangenomen, groeit met de komst van Anne Borst – van den Heuvel het team van TTM naar in totaal 12 enthousiaste reis- en marketing/communicatie professionals. “De groei van TTM, in zowel klanten en projecten als werknemers, past in onze strategie voor 2020. Wij hebben een meerjarenplan gemaakt waarin onze visie voor het Marketing en PR bureau van de toekomst centraal staat. Wij blijven ons richten op de vier pijlers waar ons bedrijf op draait; Destination Marketing, Events, Media en PR en Online Marketing”, aldus Hanny Fluit.