Target Travel Marketing heeft met ingang van 1 april 2017 het secretariaat van Visit USA overgenomen. TTM is al jaren betrokken bij de non-profit organisatie en neemt de secretariaatswerkzaamheden over van Buro Six.

Visit USA is een onafhankelijke, non-profit organisatie, gericht op de promotie van toerisme naar de Verenigde Staten. Daarnaast is Visit USA er om de reiswereld te woord te staan, informatie te verstrekken en de Verenigde Staten onder de aandacht te brengen van de reisagenten. Visit USA wordt in haar activiteiten gesteund door haar leden, zoals Nederlandse touroperators, vliegtuigmaatschappijen, autoverhuurbedrijven, hotels, Amerikaanse bestemmingen, Travel Industry Association of America, de Amerikaanse Ambassade en het Amerikaanse Consulaat.

TTM is al meer dan 25 jaar gespecialiseerd in alle aspecten van reisgerelateerde marketing en communicatie in de Benelux. Daarnaast vertegenwoordigt zij een groot aantal Amerikaanse Staten. Het voeren van het secretariaat van Visit USA, dat de promotie van de USA als hoofddoel heeft, sluit daarmee naadloos aan op haar werkzaamheden. Hanny Fluit, general manager Target Travel Marketing: ,,Het doel van Visit USA is een verdere professionalisering van de activiteiten richting consument trade en media. De toegevoegde waarde zit hem onder andere in de lobby richting Brand USA en de zichtbaarheid op beurzen. Momenteel wordt hard gewerkt aan een strategieplan waarin de activiteiten van Visit USA worden uitgewerkt.”