Het jonge innovatieve bedrijf Weflycheap.nl heeft Target Travel Marketing (TTM) aangesteld als PR kantoor voor de Benelux. TTM ondersteunt Weflycheap.nl per 1 november 2016 op het gebied van media & PR. Weflycheap.nl informeert dagelijks zo’n 30.000 consumenten over de beste reisdeals. De klant wordt geïnspireerd met vlot geschreven blogs. Eelko van Drongelen en Ruud Raaijmakers zijn vanuit hun studie bedrijfskunde begonnen met dit vernieuwend businessmodel en hebben binnen 3 jaar een goed plan uit weten te werken tot een succesvolle onderneming.

Geen geautomatiseerde zoekmachines die reizen presenteren maar een selectie op basis van de beste ervaringen van site bezoekers en de medewerkers van Weflycheap.nl. Dagelijks worden duizenden vluchten, vakanties en stedentrips doorzocht. Persoonlijk selecteren zij, met inmiddels een team van 10 medewerkers, de leukste en beste deals voor hun doelgroep. Een vaste groep bloggers geeft de verdere persoonlijke touch aan hun website. Zij beschrijven de zogenaamde pareltjes uit de reisbranche, inspireren en geven net die informatie die niet in de standaard boekjes te vinden zijn.

Met hun site richten zij zich voornamelijk op de jongeren tot circa 35 jaar. Een doelgroep die zelf enorm thuis is op het web. Met wat moeite zou deze groep de aanbiedingen best zelf kunnen vinden, maar dat is nou net wat zij graag aan een expert overlaten. Een team dat hier dagelijks mee bezig is en die dus vertrouwt wordt als partij die weet wat haar doelgroep wil.

Heel bewust heeft Weflycheap.nl een partner in de arm genomen die al meer dan 25 jaar actief is in de reisbranche. Deze ervaring, gecombineerd met het enorme netwerk ondersteunen Weflycheap.nl op de juist manier. Het enthousiasme, de gedrevenheid en de creativiteit zijn grote gemene delers waardoor beide partijen de samenwerking met vertrouwen tegemoet zien. Samen zullen zij gaan voor rush, beleving en aandacht voor dit innovatieve bedrijf.