Dit 4-sterren resort is gelegen op 4 hectare grond midden in het unieke natuurgebied van de Camargue. Het resort heeft 84 kamers, waarvan er zich 48 in authentieke Cabana’s bevinden. Op het resort en in de omgeving is enorm veel te beleven, zoals een eigen Centre Equestre, een tennisbaan, 2 zwembaden, een spa en een regionaal bekend restaurant. Target Travel Marketing verzorgde de promotie van dit resort in de Benelux, zowel voor de vakantieganger als voor de incentivemarkt. Dit doen is onder andere gedaan door publicaties in touroperator programma’s, persreizen, MICE famtrips, vertegenwoordiging op beurzen en optimalisatie van de website www.aubergecavaliere.com.
Nieuws over Auberge Cavaliere
L’Auberge Cavalière du Pont des Bannes: klaar voor het nieuwe seizoen
L’Auberge Cavalière du Pont des Bannes is de afgelopen maanden druk bezig geweest met verschillende renovaties en inmiddels klaar voor het nieuwe seizoen. Met diverse nieuwe kamers, vernieuwde vergaderzalen en een compleet gerenoveerd Restaurant Pont [...]
Klassieke luxe onder Nederlands Management in de Franse Camargue
Nieuwe eigenaar investeert miljoen in het samenvoegen van twee traditionele resorts in het zuiden van Frankrijk: l'Auberge Cavalière en Le Pont des Bannes. Met ruim 80 kamers is dit het grootste resort en vergadercomplex van [...]
Auberge Cavalière kiest voor Target Travel Marketing
In het hart van de Franse Camargue, aan de rand van Les Saintes-Maries-de-la-Mer, ligt het luxe resort Auberge Cavalière – Du Pont des Bannes. Om dit prachtige resort in Nederland en België op de kaart [...]