Target Travel Marketing werkt al jarenlang samen met Brand USA onder andere voor de organisatie van het Amerika paviljoen op de Vakantiebeurs in Utrecht en de Salon des Vacances in Brussel. Brand USA is opgericht om zich te richten op de promotie van de USA als bestemming wereldwijd.
Nieuws over Brand USA
Brand USA Paviljoen kijkt uit naar Vakantiebeurs 2015
Het Brand USA Paviljoen pakt dit jaar tijdens de Vakantiebeurs editie 2015 grootser uit dan ooit: 25 deelnemers, allen Amerika specialist, bundelen dit jaar hun krachten om de Nederlandse consument mee te nemen op een [...]
Brand USA paviljoen neemt de bezoeker mee op een Amerikaanse trip tijdens het Vakantiesalon
Het Brand USA paviljoen is na een succesvolle Vakantiebeurs in Utrecht klaar voor de 56ste editie van het Vakantiesalon in Brussel. Het veelzijdige paviljoen neemt de bezoeker van 6 t/m 10 februari mee op een [...]
Brand USA Paviljoen klaar voor de Vakantiesalon
Het Brand USA paviljoen maakt zich na een succesvolle Vakantiebeurs in Utrecht op voor de grootste vakantiebeurs van België; de Vakantiesalon in Brussel. Vanaf 31 januari is het veelzijdige paviljoen, met het thema ‘Faces of [...]
Brand USA Paviljoen start Vakantiebeurs met succesvolle vakdag
Het Brand USA paviljoen kijkt met een enorm trots gevoel terug op een uiterst succesvolle vakdag op de Vakantiebeurs. John Wilcock, de Consul van de Verenigde Staten, opende gisteren het paviljoen tijdens een bruisend ontbijt [...]