Target Travel Marketing heeft Choose Chicago ondersteuning verleent met sales en PR activiteiten in de reisbranche van de Benelux. Ook zijn er taken uitgevoerd richting consumenten en sociale media. Target Travel Marketing verzorgde persreizen naar Chicago en een groot aantal tour operators heeft kennis gemaakt met deze bijzondere stad tijdens de IPW, een van ’s werelds grootste toerisme beurzen. Ook deelnames aan andere beurzen, workshops en agenten dagen zijn georganiseerd.
Nieuws over Choose Chicago
Nieuwe attractie in Chicago geeft toerist nieuw perspectief
Chicago Helicopter Experience is de nieuwste attractie van de ‘windy city’. Niet alleen toeristen maar ook locals kunnen de stad vanuit een geheel nieuw gezichtspunt bekijken. Tijdens de vlucht heeft men een spectaculair uitzicht op [...]
Choose Chicago lanceert Nederlandstalige website
Choose Chicago heeft afgelopen week haar Nederlandse website gelanceerd om de Nederlandse consument zo goed mogelijk van dienst te zijn. Deze interactieve website neemt de bezoeker mee op een reis door de stad van de [...]
Choose Chicago verwelkomt je tijdens de Vakantiebeurs
Goed nieuws voor alle Amerikaliefhebbers! Choose Chicago staat dit jaar op de Utrechtse Vakantiebeurs en maakt graag kennis met de Nederlandse reisbranche, pers en consument. In september werd al bekend gemaakt dat Choose Chicago een [...]
Choose Chicago legt bredere focus op Benelux markt
Goed nieuws voor de Benelux. De Amerikaanse stad, Chicago breidt haar huidige werkzaamheden uit op de Nederlandse, Belgische en Luxemburgse markt. Met een uitgebreid marketing budget houdt Target Travel Marketing (TTM) zich niet langer alleen [...]