Afgelopen donderdag 17 september zagen de bewoners van het Groene Hart regelmatig een groepje solexrijders voorbij komen met een GPS in de hand. Deze stoere solexrijders bleken de relaties van Target Travel Marketing te zijn die uitgenodigd waren voor een gezellige relatiedag. Vanaf een zonnig terras aan de Maarsseveense Plassen startte de route en kon men gelijk met de eerste opdracht beginnen. Met een handboog werd geprobeerd het target, oftewel de roos te raken. Sommigen toonden zich hier ware Robin Hoods, voor anderen was het maar goed dat er een groot vangnet achter de targets hing!
Het prachtig gelegen kantoor
Via de Vecht werd vervolgens koers gezet naar het kasteel van Haarzuilens waarna iedereen even kon bijkomen in het prachtig gelegen kantoor van Target in Vleuten. Hierna reed men via Leidsche Rijn en Maarssen weer terug naar het startpunt waar een hapje en een drankje klaar stonden. Uiteindelijk bleek het team van Jeroen van der Linden (Alamo), Patrick Mulder (Adfiliate Marketing), Edwin Schollen (Reisburo Actueel) en Louis Zandvliet (Net Travel Associates) de opdrachten onderweg het beste te hebben uitgevoerd en werden zij getrakteerd op een prijzenpakket. Managing Director Arjan Helle kon met zijn team terugkijken op een geslaagde dag én een succesvol eerste jaar in het nieuwe onderkomen in Vleuten onder de nieuwe naam Target Travel Marketing.