Uit het recente klanttevredenheidsonderzoek van autoverhuurder Alamo.nl blijkt een hoge tevredenheidsscore onder vaste klanten. “De positieve resultaten heeft Alamo.nl onder meer te danken aan zijn gespecialiseerde customer service team en het grote assortiment aan huurauto’s”, vertelt Andrea van Velzen, customer service manager.
De members, vaste klanten met een lidmaatschap, die de enquête hebben ingevuld, geven onder andere aan dat het customer service team goed bereikbaar is per telefoon en email. Andrea spreekt tevens lovend over haar team: “Onze medewerkers lopen graag dat stapje extra voor onze klanten. Zo zijn ze uiterst klantvriendelijk en zoeken ze naar alternatieven als de gewenste autohuur niet meer mogelijk is. Ook denken ze graag mee in de beste opties voor one-way routes. We hebben daarnaast geen wachttijden aan de telefoon, waardoor de klant direct te woord wordt gestaan”.
Factoren die de members van Alamo.nl ook belangrijk vinden, zijn het grote assortiment aan huurauto’s waar men uit kan kiezen en de verhuurmogelijkheid aan klanten onder de 25 jaar. Daarnaast waarderen de vaste klanten de transparantie van Alamo.nl. “Bij de autoreservering staat precies aangegeven welke benodigde verzekeringen in het huurtarief zijn opgenomen. Daarnaast kan men voor een klein bedrag per dag gemakkelijk het eigen risico binnen Europa afkopen bij Alamo.nl.”
Alamo.nl is blij met de loyaliteit van bijna 2500 members, maar werkt er tevens hard aan om het hoge kwaliteitsniveau te behouden. Zo ontvangen de members veel extra voordelen, wordt het customer service team voortdurend bijgeschoold en heeft de autoverhuurder recent een gebruiksvriendelijke app gelanceerd. “We streven natuurlijk altijd naar de ultieme combinatie van een goede prijs en uitstekende service”, aldus Andrea.