30 jaar Target Travel Marketing

Target Travel Marketing bestaat sinds 12 november 1990 en dat betekent dat wij in 2020 ons 30-jarige jubileum hebben gevierd. In 30 jaar is Target Travel Marketing van een klein fulfilment-bureau uitgegroeid tot een full service destination marketing & PR-bureau. TTM is dankzij een team van gedreven professionals door de jaren heen enorm ontwikkeld op het gebied van marketing, PR, communicatie, multimedia, online marketing, SEO en SEA. Omdat 30 jaar TTM niet mogelijk was geweest zonder dit toegewijde team willen we iedereen kennis laten maken met het management team van Target. Wat zijn hun mooiste momenten tot nu toe geweest en hoe zien zij de toekomst? Kortom, maak kennis met Team Target.

Meet Arjan Helle

Dertig jaar geleden begon ik met een bedrijf genaamd Asia Marketing & Travel Services en mijn eerste klant was de Tourism Authority of Thailand. Dat bedrijf is sindsdien uitgegroeid tot Target Travel Marketing, nu met klanten wereldwijd. Ik voel me bevoorrecht, omdat ik ben opgevoed door ouders die geloofden dat reizen leidt tot persoonlijke groei en zij hebben mij de liefde voor reizen meegegeven vanaf een jonge leeftijd. Deze liefde heeft geleid tot een levenslange carrière in de hotellerie en reisbranche.

Lees meer over Arjan

Meet Marjolein Fraanje

Sinds 1993 werk ik bij Target en om eerlijk te zijn zou ik niet weten waar ik anders zou willen werken. Sowieso is werken in de reiswereld een voorrecht, want wat is er leuker dan de hele dag bezig zijn met reizen? Target is een bedrijf met veel verschillende producten en diensten, dat zich voortdurend aanpast aan de markt. Hierdoor is voor mij de uitdaging altijd gebleven. Doordat in het bedrijf naast de klanten ook de medewerkers en hun kwaliteiten voorop staan, krijg je voortdurend de kans om je te blijven ontwikkelen.

Lees meer over Marjolein

Meet Hanny Fluit

Na 14 jaar bij touroperators te hebben gewerkt, heb ik in 2004 de overstap gemaakt naar de Marketing & Communicatie branche. Best een spannende stap want het werken bij een touroperator (inkoop en marketing) ervoer ik altijd als veelzijdig, inspirerend en het werk gaf mij altijd veel voldoening. Maar ik heb er geen dag spijt van gehad. Deze termen zijn zeker ook van toepassing op mijn baan binnen TTM. Daarnaast past de bedrijfscultuur en het team heel goed bij mij als persoon. Ik voel mij als een vis in het water.

Lees meer over Hanny

Neem contact met ons op!

Bent u benieuwd geworden naar Target Travel Marketing en wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact met ons op voor een kennismakingsgesprek of vrijblijvende offerte.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.