Op donderdag 29 augustus heeft Hanny Fluit afscheid genomen als CMO van Target Travel Marketing. Ruim 50 collega’s uit de reisbranche waren afgereisd naar het Business Center in Bisonspoor in Maarssen, waar ook het kantoor van Target zich bevindt. Gezamenlijk hebben zij Hanny bedankt voor 30 jaar inzet in de branche, waarvan 20 bij Target Travel Marketing.

AI in de spotlight

Ook werd er gekeken naar de toekomst, met als specifiek thema AI in toerisme. Een inspirerende sessie over de toepassing van Generatieve AI werd gehouden door gastsprekers Xander en Wytze van Part Of The Narrative. Er werd uitgebreid ingegaan op de potentie van AI-tools en hoe ze dagelijkse taken en een reiservaring kunnen verrijken.

Arjan Helle, eigenaar Target Travel Marketing: “Boeiend om de vele positief veraste reacties te zien bij zowel collega marketingbureaus als de diverse touroperators. Het toont aan dat Target de spijker op de kop heeft geslagen door juist nu een seminar te organiseren over de kansen en bedreigingen van AI in de reisbranche”. Target Travel Marketing is vastbesloten om voorop te blijven lopen door innovatieve technologieën zoals Generatieve AI te omarmen.