Cases Events

Case: Vakantiebeurs 2020

Categorie: Events/Destination Marketing
Periode: Jaarlijks, 15 t/m 19 januari
Account: Alamo.nl, Worldwide Campers, The Great American West en Travel South USA

Ook dit jaar organiseerde Target Travel het USA Paviljoen op de Vakantiebeurs in de Jaarbeurs Utrecht. Er trokken 101.000 vakantiegangers naar de 50e editie van de beurs van 16 t/m 19 januari. Het USA Paviljoen bestond uit 24 verschillende Amerika stands, het Brand USA Theater en Beleefcafé.

Roadshows 2020

Case: Visit USA Roadshows 2019

Categorie: Events
Periode: Jaarlijks, 16,17 en 18 september 2019
Account: Visit USA

Target Travel heeft voor het account Visit USA The Netherlands, in samenwerking met Brand USA, de jaarlijkse Roadshows in Zwolle, Den Bosch en Rotterdam georganiseerd. Tijdens het evenement op 16, 17 en 18 september stonden er 23 leden van Visit USA met een stand op de drie Roadshow locaties met als doel, de Nederlandse reisagent informeren en inspireren over het ‘andere Amerika’.

Case: Amerika Paviljoens

Categorie: Events
Periode: Jaarlijks in januari & februari
AccountBrand USA

Jaarlijks organiseert Target Travel Marketing het Amerika Paviljoen op de belangrijkste consumentenbeurzen in de Benelux, zoals de Vakantiebeurs in Utrecht en de Salon des Vacances in Brussel. In nauwe samenwerking met Brand USA worden op een overzichtelijke manier de reismogelijkheden naar en in de USA getoond. Touroperators, airlines, auto- en camperverhuurders en bestemmingen presenteren hun aanbod in Amerikaanse sfeer. Het geheel wordt versterkt door een echt Amerikaans café. TTM coördineert het totale traject rondom deze paviljoens. Het uitnodigen van potentiële deelnemers, de standbouw, de promotie en de logistieke uitvoering.

Case: IPW 2017

Categorie: Events
Periode: juni 2017
AccountBrand USA

IPW is al 50 jaar de belangrijkste internationale beurs voor iedereen die wat doet met reizen naar en in Amerika. In drie dagen kan men 44 vooraf geplande afspraken maken met meer dan 1300 aanbieders van reisproduct in de USA, een staat, een regio, een accommodatie, autohuur, attractie etc. etc. De bezoekers komen uit meer dan 70 landen en gezamenlijk zorgen deze meer dan 6000 travel professionals voor een zo goed mogelijke afstemming van vraag en aanbod voor de USA. Vanuit Nederland is er een groeiende belangstelling en namen er maar liefst 38 deelnemers deel. Veel van hen zitten ook in het bestuur van Visit USA Nederland en zo wordt er ook een jaarlijkse receptie door hen georganiseerd die dit jaar in de Bullfeathers werd gehouden en goed bezocht werd.

Case: RMI Salesmissie Benelux

Categorie: Events, Destination Marketing
Periode: maart 2017
AccountRocky Mountain International

Target Travel Marketing organiseerde een salesmissie voor de vertegenwoordigers van de staten North Dakota, Montana, Wyoming en South Dakota en het overkoepelende Rocky Mountain International (Real America). In twee dagen tijd ontmoetten zij ruim 60 geïnteresseerde touroperators, reisagenten, MICE, media en airline contacten. Voor de Nederlandse reisbranche was dit een uitgelezen mogelijkheid om in korte tijd veel te leren over deze prachtige Amerikaanse regio.

Case: USA Go Wild

Categorie: Events
Periode: september 2016
AccountUSA Go Wild

USA Go Wild is het nieuwe ‘All American’ evenement dat voor het eerst werd georganiseerd op 30 september, 1 en 2 oktober 2016 in de Broodfabriek in Rijswijk. Een ultieme USA belevenis in smaak, geluid, gevoel en emotie waar bezoekers kennis maakten met de Amerikaanse keuken, (shop)cultuur en uiteraard Amerikaanse muziek. In totaal 20 bestemmingen, touroperators en camper en – autoverhuur specialisten voorzagen tijdens het evenement Amerika liefhebbers van alle benodigde informatie voor een droomreis naar Amerika. In drie thema’s konden reizigers inspiratie opdoen: steden, avontuur/natuur en stranden.

Case: Salesmissie Taste of Texas

Categorie: Events/Destination Marketing
Periode: Oktober/November
AccountTexas Tourism

Target Travel Marketing heeft twee jaar op rij het totale traject rondom deze Sales missie verzorgd. Een delegatie van diverse regio’s en steden uit Texas is naar Nederland gehaald om de reisbranche en de pers te informeren over Texas door middel van workshops. Vanaf het maken en versturen van de uitnodiging, de invulling van het programma, de workshops en de follow up. Door deze kennismaking van de Nederlandse markt met de vertegenwoordigers uit Texas zijn de reismogelijkheden naar en in Texas verduidelijkt en is het aantal reizen dat wordt aangeboden verder gegroeid.