De locatie van de International Roundup (IRU) rouleert ieder jaar tussen de staten van de Great American West. Na een succesvolle 2022 editie in Fargo, North Dakota, was dit jaar Boise, Idaho aan de beurt. Marjolein, Vivien en Arjan van Target Travel Marketing waren er aanwezig inclusief touroperators uit de Benelux.

Uit de hoeveelheid aanmeldingen voor de beurs, bleek dat de Great American West-regio populair blijft onder de Benelux-reiziger. In korte tijd hadden acht touroperators zich aangemeld, waarvan vijf Nederlandse en drie Belgische. De groep reisde op verschillende momenten richting het westen, om voorafgaand aan de beurs zelfstandig de regio te verkennen of tijdens de georganiseerde pre-fam.

Op zondag 23 april kwam iedereen samen tijdens de welkomstborrel en de dag daarop kon iedereen het levendige Boise verkennen. Onder andere het Capitool, het Anne Frank Human Rights Memorial en het World Center for Birds of Prey werden bezocht. Meer dan 40 internationale reis-collega’s met een focus op de VS waren hierbij aanwezig, dus er was genoeg tijd om te netwerken op een informele manier.

Op 25 en 26 april spraken de deelnemers met 60 verschillende partijen uit de Great American West, tijdens vooraf geplande afspraken. Hier konden de internationale genodigden leren over (nieuwe) regionale producten, zodat ze deze kunnen toevoegen aan hun aanbod. Volgens de touroperators is de USA-reiziger op zoek naar unieke verblijven en activiteiten, maar ook de highlights, zoals de nationale parken, mogen niet ontbreken.

International Rep of the Year

Dit jaar tijdens IRU ontving Target Travel Marketing de International Rep of the Year Award. Sinds 2001 vertegenwoordigt Target Travel Marketing met veel plezier de Great American West en is dan ook vereerd om deze onderscheiding te mogen ontvangen te midden van alle andere fantastische collega’s uit Duitsland, Frankrijk, Italië, Scandinavië, het Verenigd Koningrijk en Australië. De georganiseerde Sales Missie in Amsterdam en stijgende (social) media statistieken werden o.a. benoemd als motivatie.

Als afsluiter van de tweede beursdag vond de exclusieve Buckle Club Party plaats. Hier ontvingen de nieuwe aanwezige touroperators hun officiële cowboynaam en buckle. De volgende dag stond de groep alweer vroeg op om deel te nemen aan een van de drie georganiseerde post-fams door Idaho, Montana en/of Wyoming. Want één ding is zeker: je biedt de beste aanbevelingen en producten aan je klant wanneer je zelf een keer de bestemming bezocht hebt.

Bekendmaking locatie

De volgende International Roundup zal plaatsvinden in april 2024 in Casper, Wyoming. Interesse in deelname? Stuur een email naar marketing@targettravel.nl.