Target Travel Marketing werkt al jarenlang samen met Brand USA onder andere voor de organisatie van het Amerika paviljoen op de Vakantiebeurs in Utrecht en de Salon des Vacances in Brussel. Brand USA is opgericht om zich te richten op de promotie van de USA als bestemming wereldwijd.
Nieuws over Brand USA
Feel the rythm in het Brand USA paviljoen
Amerika liefhebbers hoeven niet lang te zoeken want net als voorgaande jaren staat het officiële Brand USA Paviljoen weer als vertrouwd in Hal 1 op de Vakantiebeurs. Met het thema ‘Faces of America’ neemt het [...]
Grote belangstelling Discover America Paviljoen op Vakantiebeurs
Afgelopen dinsdag is op de Vakantiebeurs in Utrecht het Discover America Paviljoen officieel geopend door de Consul General van de Verenigde Staten, Julie Ruterbories. Het paviljoen, dat groter is dan ooit en alle mogelijke toeristische [...]
Amerika laat haar gezicht zien op de Vakantiebeurs!
Volgende week zijn alle Amerika aanbieders samen overzichtelijk te vinden op de Vakantiebeurs in het Discover America Paviljoen in Hal 1 (Verre Bestemmingen). Het vernieuwde paviljoen staat dit jaar in het teken van de ‘Faces of [...]
Amerika maakt zich op voor de Vakantiebeurs
Uit recent gepubliceerde cijfers van de OTTI (Office of Travel & Tourism Industries) blijkt dat Amerika als verre bestemming in de lift zit. Tot en met augustus van dit jaar maakten maar liefst 404.508 Nederlanders [...]