Op donderdag 29 Augustus nam Target Travel Marketing op gepaste wijze afscheid van General Manager Hanny Fluit. Op haar laatste werkdag, eind juni, namen de collega’s al afscheid van Hanny in een intieme setting op kantoor. Gisteren was er nog een speciale bijeenkomst waarvoor ook familie, vrienden en partners uit de reisbranche waren uitgenodigd. Een dag waar Hanny Fluit werd bedankt voor haar jarenlange inzet bij Target! Daarnaast stond de dag ook in het teken van innovatie en toekomstgericht denken.

Generative AI in de Spotlight

Arjan Helle, CEO van Target Travel Marketing, organiseerde samen met Part Of The Narrative een boeiende sessie over Generative AI en hoe deze tool toegepast kan worden in de reiswereld. Diverse interactieve voorbeelden hebben de revue gepasseerd! Een concrete link met de reiswereld kwam naar voren in het voorbeeld van ‘Bald Eagle Bill’, een custom GPT. Deze AI-tool is gevoed met informatie over de Verenigde Staten als vakantiebestemming en is in staat om een route suggestie te genereren, passend bij de wensen van de klant. De Custom GPT werd uiteindelijk overhandigd aan Visit USA Nederland.

Vooruitstrevende Blik

Target Travel Marketing is vastbesloten om voorop te blijven lopen in de reisbranche door innovatieve technologieën zoals Generative AI te omarmen. Ondanks de verschillende meningen onder de aanwezigen – van scepticisme tot enthousiasme – werd iedereen geïnspireerd om na te denken over de toepassingen van AI binnen hun eigen werk. Met deze vooruitstrevende houding blijft Target Travel zich inzetten voor het verbeteren en vernieuwen van reiservaringen.