Het Brand USA Paviljoen geeft tijdens Vakantiebeurs een voorproefje van de film National Parks Adventure die in februari in première gaat. Deze film, gemaakt voor het grote (IMAX) scherm, is een eerbetoon aan de National Park Service die dit jaar haar honderdste verjaardag viert. De film is ingesproken door Robert Redford en laat het beste zien van Amerika’s nationale parken, waaronder geliefde plekken als Yosemite, Arches, Glacier en Yellowstone. Tijdens de officiële opening van Vakantiebeurs laat het Brand USA Paviljoen, hoofdsponsor van Vakantiebeurs, een trailer zien van de film. Deze is verder de hele week te zien in het café van het paviljoen, in Hal 3.

National Parks Adventure Film

Brand USA en MacGillivray Freeman Films presenteren met trots National Parks Adventure, de ultieme outdoor avonturenfilm, die het beste van Amerika’s natuur en haar parken laat zien. In 2016 bestaat de U.S. National Park Service 100 jaar. De NPS beheert 400 parken en landmarks en ontvangt jaarlijks ruim 275 miljoen bezoekers. Check: www.nationalparksadventure.com voor de trailer en meer informatie over de film.

Ontmoet Amerika op Vakantiebeurs

Met wederom bijna 1000 vierkante meter is het Brand USA paviljoen inmiddels een vaste pijler op de beurs. Met de komst van Texas, Colorado, Oregon, Florida en Travel South USA, waarin de 12 zuidelijke staten hun krachten bundelen, zijn dit jaar meer staten dan ooit vertegenwoordigd. Daarnaast bundelt een flink aantal gespecialiseerde touroperators, airlines, autoverhuurders en Visit USA Nederland hun krachten door samen in het Brand USA Paviljoen reizigers te adviseren. Als vanouds wordt het paviljoen opgeluisterd door een sfeervol café, live muziek en smaakvolle hapjes en drankjes. Ook dit jaar doet het paviljoen mee aan de Culinaire Route, dat geeft alvast een letterlijk voorproefje van de meest tot de verbeelding sprekende reisbestemming: Amerika! Vanaf 13 januari is het Brand USA paviljoen in Hal 3 dé ontmoetingsplek voor Amerika-liefhebbers.